כל אחד רוצה להתבלט בתחומו. כיום כשיש כל כך הרבה מכל תחום, קשה יותר להיות הכי טוב, וגם אם אתה כבר הכי טוב בתחומך, קשה יותר להחצין זאת. השוק היום מוצף בבעלי מקצוע ובבעלי עסקים שרק רוצים להראות לעולם, או לפחות לקהל לקוחות פוטנציאלים, כי הם אלה שיוכלו להעניק להם את השירות הטוב ביותר במחיר הזול ביותר. אם כך איך עושים זאת? הדרך הנוחה ביותר היא על ידי בניית אתר.

גלריית אתרי תדמית

אנו ממליצים על חברת OneTech שמתמחה בבניית אתרי אינטרנט, מסחר אלקטרוני וחנויות וירטואליות.

בניית אתרים מיוחדים הוא תחום שצובר תאוצה בשנים האחרונות. הגידול של רשת האינטרנט וכמויות האתרים הבלתי נגמרות מחייב כל אחד שרוצה להיות מיוחד לחשוב על רעיונות יצירתיים כיצד לייחד את אתרו.

איך עושים את זה?

הרעיון שעומד מאחורי בניית אתרים מיוחדים הוא "מחשבה תחילה". כדי לבנות את האתר המיוחד ביותר שנוכל, אך גם שיתאים בדיוק לסוג העסק או המוצר אותו אנחנו רוצים לקדם, עלינו לשבת ולחשוב- מה אנחנו מנסים למכור? איזה תחושה אנחנו רוצים להעביר? מי קהל היעד שלנו? אם נענה נכון על שלושת השאלות הללו, נבין איך האתר שלנו צריך להיראות וכיצד הוא אמור להיות בנוי.

כל אחד רוצה להיות מיוחד, אבל הדרך הנכונה היא למצוא מה הייחוד שלנו כעסק או כמוצר, ואותו להחצין דרך האתר.

טיפים מייחודיים

טיפ ראשון לבניית אתרים יהיה בחירת עיצוב. בחרו עיצוב שיהיה כמה שפחות תבניתי. אם אתם מציעים מוצר, אתם יכולים לצלם את המוצרים הראשיים שלכם ולהשתמש בתמונות שלהם כדרך לכניסה לעמודים הרלוונטיים שלהם.

אם אתם בעלי חנות וירטואלית, כדאי לכם אולי לעצב את האתר כמו חנות אמיתית בשונה מחנויות וירטואליות אחרות. ביחרו צבעים שתואמים את אווירת העסק שלכם. הבדילו בין צבעים חמים לקרים. בין צבעים שמשדרים יוקרה, לבין צבעים שמשדרים ילדותיות ועוד.

שתף פוסט זה ברשתות חברתיות:
  • gplus
  • pinterest

אודות המחבר

אלישע נתליפוב

אלישע נתליפוב

מנכ"ל חברת OneTech, מומחה לבניית אתרים ומערכות ניהול תוכן לאתרי תדמית, חנויות וירטואליות ומסחר אלקטרוני מתקדם. בעל ידע וניסיון עשיר בתחום קידום אתרים אורגני בגוגל SEO.