גוגל הינו מנוע החיפוש הותיק והנוח ביותר לשימוש. כל גולש, גם המתחיל ביותר יכול להשתמש בו בקלות ואין צורך בידע מוקדם. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור ביטוי ולרשום אותו בתוך חלון מנוע החיפוש. ביטוי זה הוא הביטוי שאנו רוצים לקבל אודותיו מידע באתרים השונים הקיימים ברשת.

SEO בתוך הידיים

גוגל כבר יעשה עבורנו את העבודה, כך שהוא לא רק ימצא עבורנו את האתרים הרלוונטים, אלא הוא גם יסדר לנו אותם לפי סדר חשיבות ורלוונטיות עבורנו. גוגל למעשה יסדר את הקישורים שימצא לפי יעילות הקישור עבורנו ובכך גדולתו למעשה.

שיטות הקידום בגוגל

קידום אתרים מתחלק למעשה לשני סוגים. הראשון הוא האורגני (SEO) והשני הוא הקידום הממומן (PPC). קידום אתרים בגוגל בצורה ממומנת נעשה על ידי מודעות פרסום בעמוד הראשי של גוגל והתשלום עבורה נקבע לפי כמות ההקלקות על הקישור.

הרעיון שעומד מאחורי קידום שכזה הוא כי כל לקוח שמקליק על הקישור לאתר שלנו, הוא לקוח פוטנציאלי ויכול להכניס לעסק שלנו כסף. זאת הסיבה כי שווה לבעל עסק להשקיע בקידום הממומן.

קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית הוא קידום שנעשה לפי טכניקות שונות שנקראות – אופטימיזציה. טכניקות אלו משפרות את מקומו בגוגל על ידי פילוח וניתוח של מילות מפתח רלוונטיות.

טכניקות אופטימיזציה

הטכניקות המוכרות ביותר ל- קידום אתרים בגוגל הם שימוש בכותרות נכונות אשר מופיעות בקובץ העריכה של קוד האתר שנהב בתהליך בניית אתרים. חשוב לבחור כותרות המשלבות בתוכן את מילות המפתח של האתר.

שיטה נוספת היא כאמור שילוב ביטויי מפתח בתוך התוכן האיכותי של האתר. כך כשגוגל יסרוק את אתרכם הוא יזהה כי הוא רלוונטי עבור הגולש, שחיפש את אותם מילות מפתח ויציג לו את אתרכם במקומות הראשונים בדף החיפוש.

שתף פוסט זה ברשתות חברתיות:
  • gplus
  • pinterest

אודות המחבר

אלישע נתליפוב

אלישע נתליפוב

מנכ"ל חברת OneTech, מומחה לבניית אתרים ומערכות ניהול תוכן לאתרי תדמית, חנויות וירטואליות ומסחר אלקטרוני מתקדם. בעל ידע וניסיון עשיר בתחום קידום אתרים אורגני בגוגל SEO.