לא משנה אם אתם עסק קטן, בינוני או גדול, חנות אינטרנט היא תמיד דרך מצוינת להגדיל את היקף המכירות שלכם. הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא, למי מכם שמתלבט האם כדאי או לא כדאי לבנות חנות מקוונת מוזמנים להיכנס לקבלת פרטים על חנות וירטואלית מקוונת.

נניח והייתה לכם את האפשרות להגדיל את היקף המכירות של העסק שלכם מדי חודש או לתקופה של שנה, ולא הייתם צריכים להשקיע כל כך הרבה כדי לעשות את זה. האם הייתם משקיעים את הכסף למטרה זו? אין ספק שכולכם יגידו כן, אבל כשזה מגיע לעניין של חנות וירטואלית מקצועית באינטרנט נראה שרבים מכם עדיין לא הבינו את הכוח שיש לה, אחרת הייתם בונים חנות שכזו מזמן.

ביצוע רכישה בחנות וירטואלית

למה זה כדאי?

אולי יש לכם אתר אינטרנט שמציג מידע על העסק שלכם, ואף אפשר ליצור קשר, אבל הצרכנים החדשים של היום אוהבים גם שיש להם אפשרות לעשות את הרכישה של המוצרים שהם צריכים דרך האתר, באופן מקוון.

חנות אינטרנט שמציעה ללקוחות שלכם את האופציה לחסוך זמן ולבצע את הרכישה מבלי להגיע לעסק, תעזור לכם להגדיל את ההכנסות של העסק ממכירות.

הקמת החנות האינטרנטית והגידול במכירות שמגיע בעקבותיה לא דורשים תקציב ענק. בהשקעה של כ 10 אלף שקל אפשר לבנות חנות אינטרנט איכותית ונוחה למשתמש. אם יש לכם כבר אתר אינטרנט לעסק, ההשקעה אף תהיה נמוכה יותר כיוון שכבר יש תשתית לבניית החנות.

נקודות להצלחת תהליך בניית החנות

אם אתם רוצים שיותר ויותר לקוחות חדשים יבצעו רכישה דרך החנות המקוונת שלכם, עליכם לתכנן אותה בקפידה. ראשית, העיצוב של החנות צריך להיות תואם למותג שלכם. זה יכול לבוא לידי ביטוי בצבעים של החנות למשל, וכמובן שהלוגו צריך להופיע בגדול.

בתהליך הוספת התוכן בחנות, חשוב לשים לב למילות מפתח קריטיות שיעזרו לחנות שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. לשם כך, כדאי לפנות לחברה שעוסקת בבניית אתרים וגם בקידום אתרים, כך שכל העבודה תתבצע תחת קורת גג אחת, בתיאום מושלם בין המחלקות. שימו דגש רב על הדומיין שאתם רוכשים והשרת שעליו החנות תשב. אם כבר יש לכם אתר לעסק ואתם בונים את החנות בתוכו, שלב זה נחסך לכם. במידה ולא, התייעצו עם מקדמי האתרים בחברה כדי לבחור את הדומיין שיעזור לכם להגדיל חשיפה לחנות.

פרסום החנות המקוונת

עכשיו כשיש לכם חנות אינטרנט שאפשר להשתמש בה, הגיע הזמן לפרסם אותה. כאן, חשוב לשים לב לפלטפורמות הפרסום שבוחרים בהן, והבחירה צריכה להיעשות לא לפי עלות הפרסום אלא האפקטיביות שלו. חשוב לבחור פלטפורמות פרסום שמתאימות לקהל היעד שלכם, גם אם הן כרוכות בעלות גבוהה יותר.

כמובן, מומלץ להשקיע בקידום בגוגל, אורגני וממומן כאחד.

שתף פוסט זה ברשתות חברתיות:
  • gplus
  • pinterest

אודות המחבר

אייל מזרחי

אייל מזרחי

מנכ"ל שותף בחברת - webclub