ציוד משרדי, הוא כלל הציוד הלוגיסטי הנדרש לתפעול המשרד לאורך כל יום העבודה, ובדרך כלל, אינו מסתכם בכלי כתיבה, אלא כולל בתוכו המון, מסיכות משרדיות דרך פנקסים, תיקיות, מדפסות נייר, ועד למכונות הצילום.

במקומות עבודה שונים, אף נדרש ציוד מיוחד בהתאם לאופי העסק, כך למשל, במקומות עבודה העוסקים באבטחה ותקשורת, נדרש ציוד ייעודי, כמו מכשירי קשר, מצלמות אבטחה וטלפונים שונים.

ציוד משרדי - חותמת, מחורר ושדרכן

ברוב מקומות העבודה, יש אדם שתפקידו העיקרי או היחיד, הוא לדאוג שאכן יש במלאי את כל הציוד הנדרש ולבצע הזמנות על מנת שלא ייחסר. כדי שאכן תהיה אספקת ציוד שוטפת, צריך לדאוג לרשימת מלאי מעודכנת של כל הציוד הנדרש למשרד באופן שוטף וגם לכזה הנדרש לעיתים רחוקות.

דרכים לביצוע הרכישה

בדרך כלל, לכל משרד, יש חנות מולה הוא עובד ודרכה הוא מבצע את ההזמנות, אותן ניתן לעשות בכמה דרכים:

דרך הטלפון – בדרך כלל על ידי הקראת ברקוד של המוצר המבוקש לעובד החנות, מה שיכול לגרור אחריו הזמנת מוצר אחר על ידי הקראת ברקוד שגוי או הקלדה שגויה של העובד.

דרך רשת האינטרנט – שכיום זו אופציה שקיימת ברוב החנויות העוסקות בתחום ואולי אף הנוחה ביותר, לאור העובדה שניתן לבצע את ההזמנה בזמן הנוח ללקוח ואף ניתן לעצור ולהמשיך את הפעולה בהתאם לצורך ולנוחות.

הגעה לחנות באופן עצמאי – אך זה דורש זמן ולפעמים ניתן להיתקל בבעיות שונות כמו חיפוש רב אחר מקום חנייה.

לסיכום, כל עסק, בין אם קטן ובין אם גדול, זקוק לציוד משרדי. אז על מנת שיהיה במשרד באופן שוטף את כל הציוד הנדרש לעבודה מסודרת ותקינה, יש לערוך רשימת מלאי מסודרת ולעבוד מול חנות אמינה שברשותה הציוד הנדרש.

שתף פוסט זה ברשתות חברתיות:
  • gplus
  • pinterest

אודות המחבר

אלישע נתליפוב

אלישע נתליפוב

מנכ"ל חברת OneTech, מומחה לבניית אתרים ומערכות ניהול תוכן לאתרי תדמית, חנויות וירטואליות ומסחר אלקטרוני מתקדם. בעל ידע וניסיון עשיר בתחום קידום אתרים אורגני בגוגל SEO.